Tegelberga Golf & Förvaltnings AB

Teknik Sälj Syd

Konsult/utveckling/design, utrustning bilindustrin

Televes Scandinavia AB

Vår specialitet är antennmaterial för villa, fastighet och stadsnät.
Macab är en ledande distributör av professionella produkter för överföring av radio, tv och annan multimedia. Hemmamarknad är den nordiska marknaden med målgrupp installatörer, grossister och kabel-tv-operatörer. Med starka agenturer i kombination med egen produkt- anpassning och hög egen kompetens skapar vi unika produkter med konkurrensfördelar och lönsamma mervärden

TIBAB

Smide

Trelleborg Industri AB

Trelleborg Industri AB är ett helägt dotterbolag till Trelleborg AB och är den juridiska enheten för koncernens industriverksamhet på orten Trelleborg. Denna omfattar bl a tillverkning av gummiblandningar, gummiduk, matttor, golv och andra laminatmaterial, spengummi samt industrislang. VD för Trelleborg Industri AB är Ronny Perdegård.

Trelleborgs Byggplåt AB

Allt inom branchen förekommande arbeten.

Trelleborgs Energi

Vi på Trelleborgs Energi säljer grön el. Det innebär att den är 100% miljövänlig och kommer från de fossilfria och förnybara källorna sol, vind och vatten. Förnybar el produceras i energikällor som hela tiden förnyar sig och som därför inte kommer att ta slut inom överskådlig framtid.

Trelleborgs FF

Trelleborgs FF, TFF, är en fotbollsklubb i Trelleborg som grundades den 6 december 1926.

Trelleborgs GK AB

Golfklubb

Trelleborgs Hamn AB

Trelleborgs Hamn är Skandinaviens största RoRo-hamn för rullande trafik och hanterar en stor del av svensk export och import. Från Trelleborgs Hamn utgår färjeförbindelser till och från kontinenten till Rostock, Travemünde, Sassnitz, Swinoujscie och Klaipeda, dygnet runt, året om. År 2022 passerade 13,1 miljoner ton gods och 1,2 miljon enheter samt 1,6 miljoner passagerare i hamnen.

Trelleborgs Hamn är Skandinaviens ledande intermodala hub för internationell trafik och servar minst fyra transportkorridorer. Hamnen har ständig tillväxt, stabil ekonomi, nöjda kunder och 147 medarbetare med miljön i fokus.

Vi har som uttalat mål att vara Europas mest hållbara RoRo-hamn.

Trelleborgs Hamn är en viktig del av Europas transportkorridorer och är en av Sveriges fem corehamnar, utpekad av EU som strategiskt viktig.

Vi har verksamhet 24 timmar om dygnet och vi deltar i många spännande saker och projekt. Är du nyfiken på Trelleborgs Hamn och vill veta mer om våra olika verksamheter? Besök gärna vår webbplats.

TrelleborgsHem AB

Fastighetsägande och förvaltning

Trellegräv AB

Rivningar, markarbeten, spontning

Tretab Transport AB

Transport o Spedition med inriktning på Östeuropa

TT-Line AB

Färjetrafik mellan Trelleborg-Travemünde, Trelleborg-Swinoujscie samt Trelleborg-Rostock. Konferens - en av Södra Östersjöns största konferensarrangörer.

TTA Fastighet & Skötsel AB

Trädgårdsanläggning, fastighetsskötsel