EA Installationer AB

Installations företag inom el/tele/data/larm.

En Krona

Reklam & Marknadsföring - Grafisk konsult och trycksaksförsäljning samt bokframställning - Eventmanager - Krönikör - Quiz inom allt från allmänbildning till sport och musik - Skapare av: It takes 2, Rock the Boat och Music Quiz.
Parallellt med företaget En Krona så är Peter Kronström även ordförande i Trelleborgs Företagarklubb sen 2012 och delägare i Tillväxt Trelleborg Marknad & Event AB.
En Krona är för övrigt arrangör av Näringslivsmässan i Parken i maj varje år.

ENTRÉ

Service-Livsmedelsbutik

Equity Kapitalförvaltning

Equity Kapitalförvaltning är ett Malmö baserat bolag som tar hand om pensioner, förvaltning, placeringar, investeringar och försäkringar till företag och privatpersoner.

Vår vision är att ge våra kunder den bästa tänkbara service med ett personligt engagemang. Vårt utbud består enbart av branschens bästa produkter och är noga utvalda för att matcha våra hårt ställda krav.