Publicerad 2 juni (Senast ändrad 2022-08-26 08:29)

Torsdagen den 2 juni besökte TFK:s medlemmar Trelleborgs Golfklubb. Det blev en mycket trevlig kväll där klubbchef Håkan Johansson berättade om klubbens utveckling sen starten 1963.
Man visade även upp den nyrenoverade Stavstensgården som nu är omgjort till hotell. Alla fick sen chansen att delta i en putting-tävling med åttondels-, kvarts-, semi- och final.
I finalen möttes Gert Friberg från Fribergs Cykel och Göran Åkerman från Åtta 45 Tryckeri och det blev till sist Göran som tog hem förstapriset. Tredje pris gick till Stina Karlgrund på Bedinge GK.
Kvällen avslutades med en lätt förtäring och prisutdelning i golfklubbens restaurang.
Tack till Håkan Johansson och Thomas Delén som arrangerade företagsbesöket på allra bästa sätt!

thumb thumb thumb