Påminnelse!

Välkomna på höstens andra frukostmöte på Carbinen Coworking torsdagen den 14 september kl. 08.00.

Denna morgon har vi det politiska styret på plats med Ann Kajson Carlqvist (M), Mathias Andersson (SD), Erik Lundström (KD) och Henrik Silfverstolpe (L).
De fyra ska berätta om sitt första år vid den politiska makten och svara på åhörarnas frågor.
Om det är någon detaljrik fråga som man vill ha ett bra svar på så maila TFK:s ordförande peter@krona.nu så vidarebefordrar han denna till styret innan frukostmötet.

Frukostmötet den 14 september är ett samarrangemang med Företagarna i Trelleborg och det kvinnliga nätverket Viqtoria.

Som medlem i TFK har ni alltid möjlighet att ta med er gäster till våra frukostmöten, meddela oss bara i god tid.
I vanlig ordning håller vi också en visitkortsutdelning i slutet av morgonen och om ni vill vara med och skänka något till denna så är vi tacksamma.

Varmt välkomna!

Med vänliga hälsningar
Trelleborgs Företagarklubb

14 september 08:00-09:15

Antal platser
Obegränsat

Anmälningsavgift
Ingen

Carbinen Coworking, Karbingatan 2 Trelleborg

Detta evenemang går inte längre att anmäla sig till.

Webbplats utvecklad av Webtree AB.