Välkomna på årets andra frukostmöte på Carbinen Coworking tisdagen den 7 mars kl. 08.00.
Denna morgon gästas vi av Maria Pojjesdotter som är verksamhetsansvarig på Leader Söderslätt och av Felicia Olofsson, hållbarhetsstrateg på Tillväxtavdelningen i Trelleborgs kommun.
De båda kommer berätta om landsbygdsstrategin för Trelleborgs kommun samt uppstarten och strategin för Leader Söderslätts nya period.
Dessutom kommer ytterligare ett av våra framgångsrika UF-företag vara på plats för att presentera sin affärsidé.
Som medlem i TFK har ni alltid möjlighet att ta med er gäster till våra frukostmöten, meddela oss bara detta i god tid.
I vanlig ordning håller vi också en visitkortsutdelning i slutet av morgonen och om du vill vara med och skänka något till denna så är vi tacksamma!

Varmt välkomna!

Med vänliga hälsningar
Trelleborgs Företagarklubb

7 mars 08:00-09:15

Antal platser
Obegränsat

Anmälningsavgift
Ingen

Carbinen Coworking, Karbingatan 2 Trelleborg

Detta evenemang går inte längre att anmäla sig till.